امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۴۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

ایمان شهسواری در حاشیه‌ی صحنه‌ی کشف اجساد گفت: قاتلان عید نوروز سال ۱۳۹۰ اقدام به این جنایت هولناک کرده بودند.
این مقام قضایی اعلام کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک دختر شش‌ساله و مادر ۳۱ ساله‌اش در شهر کرمان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
وی افزود: طی یک‌سری اقدامات پلیسی توسط پلیس آگاهی استان کرمان، مشخص شد قاتلان دو نفر به نام‌های (ح.الف) ۳۱ ساله و (ی.ق) ۲۸ ساله هستند.
بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان بیان کرد: پس از شناسایی، دستور دستگیری قاتلان توسط دادستانی صادر شد و پلیس آگاهی علی‌رغم این‌که این افراد چندین‌مرتبه با تغییرچهره و شگردهای دیگر موفق به فرار شده بودند، نهایتاً موفق به دستگیری این قاتلان حرفه‌ای شد.
شهسواری افزود: قاتلان پس از سرقت طلا، جواهرات، خودرو و مقادیری وجه نقد از مقتول، اقدام به خفه کردن این زن و فرزند شش‌ساله‌اش می‌کنند و سپس مقتولان را در یکی از مناطق متروکه و حاشیه‌ای شهر در یک گودال دفن می‌کنند.
وی در خصوص شیوه‌ی کار متهمان گفت: این افراد با ایجاد طرح دوستی با زنان بی‌سرپرست و کسانی که از وضع نابه‌سامان اجتماعی برخوردار بودند، اقدام به دزدیدن اموال‌شان می‌کردند.
شهسواری با اشاره به این‌که بانوان افرادی رئوف و مهربان هستند، هشدار داد: زنان باید بر عواطف و احساسات خود کنترل داشته باشند و فریب ظاهر افراد سودجو را نخورند.
وی گفت: متاسفانه در بسیاری از پرونده‌ها دیده شده افراد رذل و شرور با طرح محبت کاذب اولیه و سوء‌استفاده از عواطف و احساسات پاک برخی از زنان و دختران، آن‌ها را فریب می‌دهند و در نهایت نیز حوادث هولناکی رخ می‌دهد.
بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان تاکید کرد: تمام افراد جامعه باید نسبت به مراعات مقررات شرعی توجه لازم را داشته باشند و در تمام شرایط، خداوند را ناظر بر کارهای خود بدانند.
شهسواری هم‌چنین خطاب به مجرمان هشدار داد: بسیار ساده‌لوحانه است که افراد فکر کنند می‌توانند هر کاری را انجام داهند و کسی از آن خبر نشود؛ مطمناً افراد باید پاسخ‌گوی اعمال خود در دادگاه عدل الهی و هم‌چنین در برابر قانون باشند.
وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات ماموران پلیس آگاهی استان اعلام کرد: قاتلان در کارنامه‌ی سیاه خود، سوابق متعدد کیفری از جمله آدم‌ربایی و تجاوز به عنف و ایراد ضرب‌وجرح عمدی دارند.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

خواستگاری از کمک داور بازی در زمین فوتبال + تصاویر
اولین مدرسه دولتی شهر خانوک / تاریخ تاسیس ۱۳۱۰/۱۰/۲۰
اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی عکس برج میلاد تهران
تصاویر خبری گوناگون

تصاویر دیده نشده از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب
استقلال یا پرسپولیس ؟!
خط آزاد – فیلمی که آمریکایی ها را به جان هم انداخت
خط آزاد – برخورد «معتدل» با حقوق های نجومی

محمدرضاطاهری؛ شب چهارم محرم ۹۵
حاج منصور؛ شب پنجم محرم ۹۵
حاج مجید بنی فاطمه؛ شب پنجم محرم ۹۵
مداحی حسین سیب‌سرخی شب چهارم محرم الحرام ۱۴۳۸

کاریکاتور/ خودروی جدید هیلاری کلینتون!!!
کاریکاتور/ تعهدات یخی!!!
کاریکاتور/ تورم تک رقمی در سفره مردم!!!
کاریکاتور/ کودکان جنگ !!!