امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۲۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

شهردار تهران خود را خدمت‌رسان مردم دانست و گفت: اگر به دنبال تخریب بنده هستید، چرا این تهمت‌ها را به خانواده‌ام وارد می‌کنید؛ چرا به دختر و حتی همسرم تهمت می‌زنید؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف در سیصدودومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و پس از پرسش‌های مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر اظهار کرد: در زمینه مسائلی که بابت تفاوت ارائه خدمات بین کارگران، کارمندان و مدیران شهرداری مطرح شده، باید بگویم مجموعه خدماتی که میان کارگران، کارمندان و مدیران داده شده همانند هم بوده است و هیچگونه تفاوتی ندارد.

وی تاکید کرد: ما برای خدمت‌رسانی به مردم حضور یافته‌ایم و هیچگونه گرایش سیاسی ندارم و همانند دوران رزمندگی به مردم خدمت خواهم کرد و تحت تأثیر جریانات سیاسی نیستم.

شهردار تهران با بیان اینکه به خود و خانواده‌اش ظلم می‌شود، تصریح کرد: بنده در مقابل اتهامات ایستادگی می‌کنم، اما چه جوابی به دخترم که یک تصویر جعلی به نام او در سایت‌ها و رسانه‌ها منتشر می‌شود بدهم؛ متاسفم که تصویر خانم دیگری را به عنوان دخترم منتشر می‌کنند و می‌خواهند مرا تخریب کنند؛ اگر به دنبال تخریب بنده هستید، چرا این تهمت‌ها را به خانواده‌ام وارد می‌کنید؛ متاسفم از اینکه عکس پسر دیگری را به عنوان پناهنده و متهم به دزدی منتشر می‌کنند و آن را به خانواده من نسبت می‌دهند.

قالیباف افزود: چرا به دختر و حتی همسرم تهمت می‌زنید؛ ما در هر حال نسبت به این اتهامات ایستاده‌ایم، چراکه رزمنده هستیم و در راه خدمت به مردم و مبارزه با ظلم پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به پیگیری‌های مسئولان قوه قضائیه درباره واگذاری املاک شهرداری گفت: گزارش اولیه دادستانی کل به دست آمده و مابقی آن نیز در اختیار دادستانی تهران است که رسیدگی نیز به‌طور کامل صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

خواستگاری از کمک داور بازی در زمین فوتبال + تصاویر
اولین مدرسه دولتی شهر خانوک / تاریخ تاسیس ۱۳۱۰/۱۰/۲۰
اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی عکس برج میلاد تهران
تصاویر خبری گوناگون

تصاویر دیده نشده از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب
استقلال یا پرسپولیس ؟!
خط آزاد – فیلمی که آمریکایی ها را به جان هم انداخت
خط آزاد – برخورد «معتدل» با حقوق های نجومی

محمدرضاطاهری؛ شب چهارم محرم ۹۵
حاج منصور؛ شب پنجم محرم ۹۵
حاج مجید بنی فاطمه؛ شب پنجم محرم ۹۵
مداحی حسین سیب‌سرخی شب چهارم محرم الحرام ۱۴۳۸

کاریکاتور/ خودروی جدید هیلاری کلینتون!!!
کاریکاتور/ تعهدات یخی!!!
کاریکاتور/ تورم تک رقمی در سفره مردم!!!
کاریکاتور/ کودکان جنگ !!!