امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۲۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

پرمگ : یک روزنامه بریتانیایی مدعی شد کسی که اکنون بر روسیه حکومت می‌کند، رئیس جمهوری واقعی این کشور نیست و بدل پوتین است.

روزنامه دیلی‌استار در گزارشی مدعی شد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در سال ۲۰۱۴ از سوی ام‌آی ۶، دفتر اطلاعات مرکزی بریتانیا ترور شده بود و اکنون بدل پوتین در راس حکومت روسیه قرار دارد.

دیلی‌ استار: پوتین در سال ۲۰۱۴ ترور شده!

این روزنامه نوشت:‌ «نظریه‌پردازان مدعی هستند تغییراتی در چهره پوتین به‌وجود آمده و تناقضات آشکاری نسبت به گذشته در قدرت مکالمه او به زبان آلمانی رخ داده و این در حالی است که او از همسرش نیز طلاق گرفته است. همه این موضوعات دلالت بر این دارند که رئیس‌جمهوری کنونی روسیه، ولادیمیر پوتین واقعی نیست و حتی شایعاتی در شبکه‌های مجازی به‌وجود آمده است که مدعی هستند پوتین در اختیار دفتر اطلاعات مرکزی بریتانیا قرار دارد.»

دیلی‌استار نوشت: «برخی می‌گویند او بعد از پیوستن شبه‌جزیره کریمه به روسیه در سال ۲۰۱۴ در راهروهای کاخ کرملین مسموم شد و برخی دیگر نیز مدعی هستند او بعد از کودتای محرمانه در سال ۲۰۱۵ جای خود را به بدلش داد و به مدت ۱۰ روز، از ۵ تا ۱۵ مارس (۱۴ تا ۲۴ اسفند ۱۳۹۳) در شرایط محرمانه‌ای مخفی شد.»

این روزنامه بریتانیایی نوشت: «پوتین طلاق خود از همسرش را در سال ۲۰۱۴ و به‌دنبال پیدایش فرضیه‌هایی درباره کشته شدنش در کرملین، اعلام کرد. علاوه بر این، توانایی او در مکالمه به زبان آلمانی تغییر کرده است. این در حالی است که پوتین زبان آلمانی را در دوره راهنمایی در سن‌پترزبورگ فراگرفته بود، ولی تصویری که از او در سال ۲۰۱۴ موجود است، نشان می‌دهد او در کنفرانس خبری مشترک با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان از مترجم استفاده کرد. او همچنین برای شنیدن سخنان مرکل از گوشی مخصوص ترجمه سخنان مقام‌های خارجی استفاده و بدین‌وسیله سخنان مرکل را دنبال کرد.»

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

خواستگاری از کمک داور بازی در زمین فوتبال + تصاویر
اولین مدرسه دولتی شهر خانوک / تاریخ تاسیس ۱۳۱۰/۱۰/۲۰
اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی عکس برج میلاد تهران
تصاویر خبری گوناگون

تصاویر دیده نشده از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب
استقلال یا پرسپولیس ؟!
خط آزاد – فیلمی که آمریکایی ها را به جان هم انداخت
خط آزاد – برخورد «معتدل» با حقوق های نجومی

محمدرضاطاهری؛ شب چهارم محرم ۹۵
حاج منصور؛ شب پنجم محرم ۹۵
حاج مجید بنی فاطمه؛ شب پنجم محرم ۹۵
مداحی حسین سیب‌سرخی شب چهارم محرم الحرام ۱۴۳۸

کاریکاتور/ خودروی جدید هیلاری کلینتون!!!
کاریکاتور/ تعهدات یخی!!!
کاریکاتور/ تورم تک رقمی در سفره مردم!!!
کاریکاتور/ کودکان جنگ !!!