امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تجهیز اقلام ۲۲ گانه انبارهای جمعیت هلال احمر استان کرمان برای پشتیبانی زلزله احتمالی زرند خبرداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زرند، مرتضی سلیمی صبح امروز در حاشیه ارزیابی از وضعیت شهرستان زرند اظهار داشت: تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر سراسر استان کرمان در حال آماده باش هستند.

وی با قدردانی از مدیریت عوامل امدادی شهرستان و استان برای زلزله‌ها و پس زلزله‌های زرند گفت: زلزله‌های اخیر شهرستان زرند برای نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر یک مانوری است برای اینکه بتوانیم آمادگی خود را برای پاسخگویی نهایی به مردم بسنجیم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تجهیز و تقویت از اقلام ۲۲ گانه انبارهای جمعیت هلال احمر استان کرمان در آینده نزدیک خبرداد و تصریح کرد: سازمان امداد و نجات در سطح کشور آمادگی انجام اقدامات عملیاتی را در سطح کشور دارد.

وی خطاب به رسانه‌ها گفت: آموزش‌های امدادی باید بر طبق مصوبه شورای عالی مدیریت بحران به مردم ارائه شود تا در این راستا مردم عاقلانه احساس خطر کنند.

سیف‌اللهی معاون عمرانی استاندار کرمان نیز با قدردانی ویژه از تلاش چند روزه نیروهای امدادی هلال‌احمر در مناطق شهرستان زرند اظهار داشت: تاکنون براساس موجودی استان انبار جمعیت هلال احمر شهرستان زرند به همت نیروهای پرتلاش هلال احمر تجهیز شده‌اند.

وی با بیان اینکه در جلسه بحران استان وظایف دستگاه‌ها ابلاغ شده است، گفت: محل‌های در معرض خطر در این شهرستان شناسایی شده است.

معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به اینکه یک تیم شامل نیروهای هلال احمر، فرمانداری و شهرداری به درب منازل جهت تکمیل فرم خانه‌های غیرمقاوم تشکیل شده است، تصریح کرد: این فرم‌ها در راستای ارایه چادر به خانوارهایی که استطاعت مالی برای خرید چادر ندارند تکمیل و به آنها چادر رایگان ارایه می‌شود و از آماده باش همه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خبر داد.

ذکاءاسدی معاون سیاسی استاندار کرمان نیز در این بررسی اظهار داشت:  باید اردوگاه مقاوم به همراه امکانات زیستی از قبیل آب، برق و غیره شناسایی و راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

خواستگاری از کمک داور بازی در زمین فوتبال + تصاویر
اولین مدرسه دولتی شهر خانوک / تاریخ تاسیس ۱۳۱۰/۱۰/۲۰
اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی عکس برج میلاد تهران
تصاویر خبری گوناگون

تصاویر دیده نشده از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب
استقلال یا پرسپولیس ؟!
خط آزاد – فیلمی که آمریکایی ها را به جان هم انداخت
خط آزاد – برخورد «معتدل» با حقوق های نجومی

محمدرضاطاهری؛ شب چهارم محرم ۹۵
حاج منصور؛ شب پنجم محرم ۹۵
حاج مجید بنی فاطمه؛ شب پنجم محرم ۹۵
مداحی حسین سیب‌سرخی شب چهارم محرم الحرام ۱۴۳۸

کاریکاتور/ خودروی جدید هیلاری کلینتون!!!
کاریکاتور/ تعهدات یخی!!!
کاریکاتور/ تورم تک رقمی در سفره مردم!!!
کاریکاتور/ کودکان جنگ !!!